!--JustNaira-Related-Posts-Starts-->

17.1.14

Chelsea Vs Manchester United 2014


Yes! Akhirnya. Perlawanan yang dinanti-nantikan telah tiba. Chelsea Vs Manchester United, Langsung dari Stamford Bridge, London pada 20hb Januari 2014.

Refree yang mengepalai perlawanan ni adalah Phil Dowd. Siapa mamat yang bernama Phil Dowd ni? Lantaklah! Gua bukan heran sangat dengan refree ni. Yang penting chelsea mesti menang lawan kelab setan merah ni.

Pertemuan kali ni juga boleh dikatakan pertemuan antara coach, iaitu The Special One, Abang Jose Mourinho dan The Choosen One, David Moyes.

Yang gua nampak EPL kali ni, Manchester United banyak sangat kalah. Mungkin tak serasi lagi kot. Takpe lah yang penting, "In Moyes We trust", by Chelsea Fan. KAH KAH KAH! Memang gua nampak sebab apa pakai nama the choosen one kat situ.

Apa-apa pun, gua tak boleh nak buat spekulasi awal sangat. Tapi kita tengok la 20hb ni camne. Yedak? Tapi gua rasa, game ni tak layak dipanggil clash of the titan.

p/s: Eden Hazard mesti score lawa punyalah! Oscar kasi assist. Manakala Torres boleh panas bangku je. Dan gua harap Nemanja Matic dapat turun. hehe. Harap la sangat lols.

Kongsi dan creditkan cerita saya dengan copy link ini.

URL: HTML link code: BB (forum) link code:

2 comments:

  1. kelab setan merah... hahaha.kesian baru2 ni manutd dah down. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benda ni la yang amat dinanti-nantikan oleh fans2 lain. :D

      Delete

Sejak beribu tahun yang melampau, Manusia sering meninggalkan lagenda dan cerita mereka dengan menulis. Begitu juga anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...