!--JustNaira-Related-Posts-Starts-->

23.3.14

Blogging Dan Sebulan Di Universiti

nah.

Baru sekarang nak hapdatee. Dulu kemain lagi tiap tiap hari hapdate.

Sekarang ni aku dalam semester. Minggu pertama memang cukup sibuk disebabkan urusan jadual yang bertimpa (clash), i-learn aku jahanam sama sekali, jerebu, kemarau berpanjangan dan lain lain lagi yang munasabah selagi begelar mahasiswa.

Bila kau cuti khas sakit, memang payah. sebab bila naik semula, kau akan dalam kelompok yang kau tak kenali langsung. Dalam kes aku, memang aku tak bernasib baik.

Semua budak kelas aku Perempuan.

Celaka. Masuk kelas aku terpaksa duduk tang belakang sekali.

Sekarang ni dah sebulan aku kat sini. Kira Ok lah sebab aku boleh survive lagi hoho..

Sebab aku jarang blogging sekarang adalah aku orang yang sibuk.

sibuk tidur.

Mana ada motor nak bawak. jadi aku terpaksa jalan kaki.

Naik bas? kau pergi tengok bas tu berapa ramai perempuan naik? Semua himpit macam tin sardin.

2 comments:

  1. Aku ingat lagi, Masa belajar dulu kawan aku sorang je lelaki dalam kelas yang lain dari perempuan. hahaha. Naik bas semester 1 je, semester lain bawa motor.

    ReplyDelete
  2. dalam class aku dulu pon LELAKI cuma ada 3 org je.
    2 org student lelaki (yg lembut ngalahkan pompuan)
    1 org lagi lecturer yg ngajar tu.
    selebihnya semua gegerls. aku pulak naik muak.
    sbbnye xde motivasi utk aku rajin pegi kelas. ahaksss =P

    ReplyDelete

Sejak beribu tahun yang melampau, Manusia sering meninggalkan lagenda dan cerita mereka dengan menulis. Begitu juga anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...