!--JustNaira-Related-Posts-Starts-->

29.1.14

Temuduga Yayasan

Hai

Hari ni merupakan hari yang paling zalim sekali bagi diri saya.

Saya dapat temuduga YPJ. Pukul 11.30 malam baru mak saya bagitau saya ada temuduga esok pada 29 hb Jan 2014. Mak saya bagitau YPJ call phone saya, tapi pada masa tu saya tiada di rumah, kerana saya berjogging riadah di padang. Jadi terpaksalah beliau jawab panggilan tu. Lepas jawab, beliau terlupa nak bagitau saya yang saya ada temuduga.

Saya tidak menyalahkan mak saya dalam konteks ni. serius tak salahkan beliau. Tiada langsung perasaan untuk menunding jari.

 Tapi tolonglah pihak berwajib. Bagitaulah seminggu yang awal yang gua terpilih untuk di-interview. Kan senang. Nak call pun susah.

Sekarang ni gua tengah terkial-kial mencari lampiran asal surat beranak, I/C, sijil-sijil berkaitan dan segala mak nenek yang diperlukan oleh interviewer.

Tu belum lagi nak buat mock-interviewer. Baca sejarah rakyat dan kaji selidik setempat. Kejadahnya sekarang dah pukul 12.40 pagi. 

Jadi, sebagai kesimpulan

Kau pergi tido je la setan!!

Esok, pandai-pandailah gua gebang dengan diorang.

Kongsi dan creditkan cerita saya dengan copy link ini.

URL: HTML link code: BB (forum) link code:

No comments:

Post a Comment

Sejak beribu tahun yang melampau, Manusia sering meninggalkan lagenda dan cerita mereka dengan menulis. Begitu juga anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...