!--JustNaira-Related-Posts-Starts-->

31.8.13

Kriteria Perfect Kapel Untuk Mahasiswa

Acap kali semester berlangsung, selalu juga kawan-kawan lelaki suruh aku promote diri diorang kat kawan-kawan pompuan yang lain untuk dipasangkan. Terasa diri ni macam agent pencari jodoh. Aku memang la rapat dengan budak pompuan. Sebab aku kan kelas rep. So, aku kate:

"Takde..takde"

Orang kata, aku ni kedekut tahi kucing. Perangai serupa buaya. Saving untuk dibaham pada masa depan. Yang korang tak tahu, permintaan korang macam mintak hati nyamuk; setiap kali kawan-kawan suruh promote untuk dipasangkan, mesti ada kriteria-kriteria yang ketat. Leceh dan seksa nak tapis.

Nak yang Perfect
Nak yang Cantik
Nak yang Sporting
Nak yang boleh bawak bergurau

Jilaker, kompom dicemburui oleh rakan-rakan sejagat. Tapi diorang tak tahu, setiap benda baik, ada benda buruknya: 

-Kat dalam dunia ni, takde yang perfect; Mana tau diorang ada 3 tangan. 1 tangan tersembunyi kat blakang.
 
-Takde yang cantik. Cantik fizikal lain dari cantik peribadi. Kalau rupa cantik macam Megan Fox, tapi perangai macam musang ekor 9 baik tak payah.

-Takde yang sporting. Ada masa mesti diorang serious.

- Takde yang boleh bawak gurau; gurau banyak sangat kadang-kadang stress jugak yedak?

Yang nak kriteria perfect macam tu ada satu tempat je dik oi~ 

kat Sims Social.

Haram J betei

Kongsi dan creditkan cerita saya dengan copy link ini.

URL: HTML link code: BB (forum) link code:

No comments:

Post a Comment

Sejak beribu tahun yang melampau, Manusia sering meninggalkan lagenda dan cerita mereka dengan menulis. Begitu juga anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...