!--JustNaira-Related-Posts-Starts-->

20.2.14

Iklan Bra Dalam Katalog Semua Penipu!

Biasanya geng-geng mesyuarat tingkap tengah (geng ibu-mak-umi) bermesyuarat pasti ada isu isu menarik yang dikopes. Sambil sambil tu, ada jugak katalog-katalog jualan yang disediakan untuk dibelek-belek. Malah, ada juga katalog yang dipinjam untuk dibawak balik.

Bila dah bawak balik, dengan selamba, buku katalog tu letak kat atas meja di ruang tamu. Kau semua mesti ambil belek-belek. Tapi start dengan page belakang. why? Sebab yang belakang tu part yang paling best.

Kau orang tak payah nak temberang la dengan gua. haha.

Trick lu orang semua dalam kantung poket gua..

iklan bra yang menipu, katalog buku jualan menipu iklan bra, cara jimat kos tanpa upah model sambilan.

Gua rasa tak semua iklan bra kat belakang katalog tu betul. Kadang-kadang nak jimat kos punya pasal, benda macam ni pun boleh jadi buat. har..har...

My whole life is a lie!!!!! jilaker

iklan bra yang menipu, katalog buku jualan menipu iklan bra, cara jimat kos tanpa upah model sambilan.
Mata gua selepas menerima kenyataan


Kongsi dan creditkan cerita saya dengan copy link ini.

URL: HTML link code: BB (forum) link code:

No comments:

Post a Comment

Sejak beribu tahun yang melampau, Manusia sering meninggalkan lagenda dan cerita mereka dengan menulis. Begitu juga anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...